Sanquin Wereld Bloeddonordag 2016

Om wereldwijd een statement af te geven over het belang van bloeddonorschap hebben Sanquin en de WHO de handen ineen geslagen. Voor deze organisaties is een campagne ontwikkeld waarbij alle campagnedragers in een veelheid aan talen ter beschikking zijn gesteld aan alle organisaties op het gebied van bloedvoorziening in de wereld. De campagne heeft nadrukkelijk online karakter. Enerzijds om de not-for-profit organisaties niet voor hoge kosten te plaatsen. Maar ook omdat het thema een dermate hoge ‘gun-factor’ heeft dat het via een eenvoudige social mediastrategie zoveel mensen prikkelt om hem te delen, dat het verwezenlijken van een groot bereik via deze media haast onvermijdelijk is.

Bekijk de hele case

  • Opdrachtgever: Sanquin, World Health Organisation
  • Bureau: Total Active Media
  • Concept: Guido van Breda (art), Marcel Jiskoot (copy)
  • Strategie: Dennis Glijn

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s