Utrecht weet wat afval waard is

02-utraf15031-01-vrachtwagenstickers-jochie

De Gemeente Utrecht vroeg Alta om een communicatieprogramma waarmee alle burgers en bedrijven bewust worden gemaakt van de waarde van afval. Met een stadsbrede campagne beseffen alle inwoners van Utrecht dat hun afval steeds meer wordt gebruikt als grondstof voor nieuwe producten. Met de pay off ‘Utrecht weet wat afval waard is’ worden inwoners verleid hun afval beter te scheiden.

Bekijk de broadsheet van de campagne

  • Opdrachtgever: Gemeente Utrecht
  • Bureau: Alta
  • Concept: Maarten Brandenburg (art), Marcel Jiskoot (copy)

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s