Leuke actie? Hendrik Jan weet er alles van.

KV_HJ_2016_03-11_v2-1Hendrik Jan is de tuincoach van Nederland. Een sympathiek merk tuingereedschap dat zich altijd weer weet te onderscheiden met opvallende acties die voldoen aan 5 zekerheden:

  • 1. Zichtbaar. Hendrik Jan is er voor heel Nederland, dus zijn ze via diverse offline en online kanalen zichtbaar.
  • 2. Spraakmakend. Geen betere reclame dan mond tot-mond reclame. Daarom komt Hendrik Jan altijd met acties waar vaak nog lang over gesproken wordt.
  • 3. Sympathiek.  Hendrik Jan doet niet uit de hoogte, maar is toegankelijk en vriendelijk voor iedereen.
  • 4. Traffic stimulerend. Acties van Hendrik Jan moeten opvallen, prikkelen en mensen naar de winkelvloer lokken. Pas dan is een actie geslaagd.
  • 5. Sales bevorderend. Acties die alleen origineel zijn, zijn voor Hendrik Jan niet goed genoeg. Ze spitten net zo lang door tot ze ook de verkoop bevorderen.

Aan hun communicatiebureau Alta vroegen ze om een aantal acties die in de loop van het jaar konden inzetten en die – uiteraard – voldoen aan hun 5 zekerheden.

Bekijk de acties

  • Opdrachtgever: Hendrik Jan
  • Bureau: Alta
  • Concept: Arjan Mens (art), Marcel Jiskoot (copy)

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s